Case Study Show 2018 – PR(a)vi korak u tvojoj karijeri

Studentska organizacija ESTIEM LG Belgrade dvanaesti put zaredom organizuje projekat ’’Case Study Show 2018’’ koji će se održati od 3. do 10. marta na Fakultetu organizacionih nauka i u hotelu Metropol Palace.

Case Study Show je manifestacija edukativno-takmičarskog karaktera koja pruža idealnu priliku svim mladim i ambicioznim studentima da zakorače u poslovni svet i da teorijsko znanje stečeno tokom studija primene u praksi. Studenti se takmiče u rešavanju studije slučaja koju zadaje jedna ili više kompanija učesnica. Ona predstavlja realan poslovni problem, a najuspešnije takmičare očekuje program prakse, treninga ili organizacije specijalnog događaja u kompaniji za koju su rešavali studiju slučaja.

O značaju i potencijalu ovog projekta govori činjenica da projekat podržavaju neke od vodećih kompanija na našem tržištu. Neke od njih su: Delhaize Serbia, Mozzart Bet, Henkel, Bosch, Opel Srbija, Vip Mobile, United Cloud.

Pre zvaničnog otvaranja projekta, 3. i 4. marta, održaće se Predavanja, jedan deo Case Academy-a. Case Academy je deo projekta namenjen najpre studentima početnih godina studija i onima koji nemaju iskustva u rešavanju studije slučaja. U okviru četiri radionice, tri predavanja i treninga, studenti će imati priliku da od stručnjaka iz ove oblasti nauče nešto više o načinu na koji bi trebalo da pristupe rešavanju realnog poslovnog problema.

Prvi dan projekta Case Study Show, 6. mart, rezervisan je za svečano otvaranje i Meet Up. Ovaj deo projekta se fokusira na inicijalno povezivanje učesnika sa kompanijama u neformalnoj atmosferi. Studenti se ovom prilikom mogu upoznati sa kompanijama učesnicama i ostaviti svoj CV u online bazu koja će biti blagovremeno prosleđena svim partnerima projekta.

Tribina Show (me) business, koja će se takođe održati 6. marta, je ono što izdvaja ovogodišnji Case Study Show u odnosu na prethodne. Predstavnici kompanija će imati priliku da ovom prilikom predstave svoje poslovanje, aktuelna dešavanja u svojim kompanijama, kao i šta kompanije očekuju od svojih potencijalnih zaposlenih.

U okviru drugog dela Case Academy-a, Case Rooma, 8. i 9. marta, učesnici će imati priliku da naučeno i primene u rešavanju jedne studije slučaja u timova od po četiri člana. Za rešavanje poslovnog problema imaju četiri sata, nakog čega se bira pobednički tim.

Paralelno sa Case Room-om, 8. i 9. marta, održava se i Business Case, glavni i najveći deo projekta koji podrazumeva rešavanje studije slučaja iz oblasti poslovanja kompanija učesnica. Učesnici se takmiče u timovima od po četiri člana i imaju pet dana da reše zadatu studiju slučaja, nakon čega se takođe bira pobednički tim.

Speed Dating će se održati 10. marta i ovaj deo projekta predstavlja kratak intervju na kom će zainteresovani učesnici imati priliku da se po drugi put upoznaju sa predstavnicima kompanija, ovog puta u formalnoj atmosferi i steknu korisna znanja. Nakon Speed Dating-a sledi svečano zatvaranje projekta.

Projekat je otvoren za sve studente Beogradskog univerziteta.

Zainteresovani studenti se za Case Study Show mogu prijaviti od 1. do 15. februara, slanjem CV-a i popunjavanjem forme na zvaničnom sajtu organizacije www.estiem.org.rs. Prijave se mogu vršiti u timovima ili individualno.

Za više informacija posetite zvaničan sajt ili pošaljite mail na [email protected].

 

No votes yet.
Please wait…