DOBA online summit od 12. do 16. marta: besplatni vebinari

DOBA fakultet poziva vas na prvi DOBA online summit – seriju besplatnih vebinara (online seminara) na kojima ćete moći da dopunite i osvežite svoja znanja. Pridružite im se u virtuelnoj učionici svakoga dana u periodu od 12. do 16. marta, sa početkom u 20.00 časova. Tokom summita će se održati vebinari iz sledećih područja:

odnosi s javnošću
lobiranje
produktivnost
upravljanje i rad sa ljudima
marketing

Odaberite vebinare koji vas zanimaju i prijavite se klikom na link. Vebinari se izvode na hrvatskom jeziku. Ukoliko nećete moći da ih pratite u navedenom terminu, ipak se prijavite, kako bismo mogli da vam pošalju link do snimka.
Raspored vebinara:
ponedeljak, 12. marta, u 20:00
Odnosi s javnošću
Pedja Ašanin Gole
Krizno komuniciranje
Pedja Ašanin Gole je zaposlen na DOBA Fakultetu kao predavač predmeta iz područja komuniciranja i ima više od 25 godina iskustva na području odnosa s javnošću i strateškog marketinga. Suosnivač je Slovenačke konferencije o odnosima s javnošću (SKOJ) i jedine regionalne strukovne konferencije o odnosima s javnošću u jugoistočnoj Evropi (Proactive).

Krizno komuniciranje
Šta učiniti u neočekivanim kriznim situacijama? Kako komunicirati? Kakvu vrstu strategije odabrati? Kakav je uticaj klasičnih i konvergentnih odn. društvenih medija u kriznom komuniciranju? Predavač će nam u uvodu predočiti prirodu i karakteristike kriznog komuniciranja, kao i najkorisnije strategije odgovora na krizu. U nastavku će u razgovoru sa novinarkom Janjom Koren naglasiti nekoliko konkretnih i aktuelnih slučaja i primera dobre i loše prakse.
Prijava na vebinar 12. 3.

 

dr. Boris Cizelj
utorak, 13. marta, u 20:00

Lobiranje
dr. Boris Cizelj
Osnove lobiranja sa praktičnim savetima za lobiranje Hrvatske u EU
Dr Boris Cizelj ima bogato akademsko i operativno iskustvo na području međunarodnih ekonomskih odnosa, zastupanja interesa, diplomatije i lobiranja. Skoro 10 godina je bio na značajnim položajima u diplomatiji kao ambasador Jugoslavije u Australiji i ambasador Slovenije u EU i NATO. 15 godina je vodio slovenačku lobističku kancelariju za ekonomiju i nauku u Briselu. Bio je imenovan za prvog dekana DOBA Fakulteta, a predaje i dva predmeta iz područja poslovnog lobiranja.

Osnove lobiranja sa praktičnim savetima za lobiranje Hrvatske u EU
U Briselu je registrovano oko 12.000 lobista, od čega pola predstavljaju zastupnici pojedinačnih organizacija, ¼ nevladine organizacije, a svega 12% profesionalni lobisti. Sa punopravnim članstvom u EU, Hrvatskim organizacijama su šire otvorena vrata za lobiranje u Briselu. Često smo u različitim situacijama predmet lobističke “obrade”. Ali kako nismo naoružani odgovarajućim kompetencijama, ne uspevamo da dobro zaštitimo sopstvene interese. Lobiranje je deo naše svakodnevice i o uspehu istog često zavise itekako važne, dugoročne posledice. Putem vebinara ćete saznati koje tehnike lobiranja je potrebno primeniti u pojedinim situacijama, a dobićete i naslove publikacija iz kojih možete o tome da naučite još više.
Prijava na vebinar 13. 3.

 

dr. Rasto Ovin
sreda, 14. marta, u 20:00

Produktivnost
Jasna Dominko Baloh
Upravljanje vremenom
Jasna Dominko Baloh, po struci profesorka pedagogije i psihologije, osnivačica je i direktorka DOBA Fakulteta, prve privatne obrazovne ustanove u Sloveniji. Zahvaljujući njenoj ustrajnosti, koncepciji zasnovanoj na visokim profesionalnim načelima i usmerenosti ka razvoju, DOBA se u 28 godina postojanja razvila u najveću poslovnu grupu na području obrazovanja u Sloveniji i rangira se među vodeće međunarodno uporedive ustanove. Na području upravljanja, najvažnija joj je odgovornost prema svim zaposlenima, a posebno činiti prave stvari na pravi način i u skladu sa vizijom i misijom DOBA Fakulteta.
Dobitnica je brojnih nagrada za izuzetna dostignuća i najvišeg državnog priznanja na području obrazovanja u Sloveniji koje je dobila 2000. godine.

Upravljanje vremenom
Upravljanje vremenom je ključna kompetencija uspešnih menadžera i stručnjaka. Ako ne možemo da upravljamo svojim vremenom, ne možemo da upravljamo ničijim. Svi želimo da budemo uspešni i ekspeditivni, ali svima dan traje jednako, 24 časa. Efikasno iskorišćavanje vremena pre svega zavisi od nas samih. Jasno određenim ciljevima, postavljanjem prioriteta, doslednošću, uzimajući pri tome u obzir i radni ritam, i sa pozitivnim stavom i vi ćete moći da upravljate vremenom i time sprečiti da vreme upravlja vama. Na osnovu priznatih metoda i tehnika rada, naša direktorka Jasna Dominko Baloh, će u sklopu vebinara predstaviti kako upravljati svojim vremenom da biste postigli postavljene ciljeve. Metode i tehnike predstavljene na vebinaru ćete moći jednostavno da primenite u svakodnevnom radu.
Prijava na vebinar 14. 3.

 

mag. Klemen Žibret
četvrtak, 15. marta, u 20:00

Upravljanje i rad sa ljudima
mag. Klemen Žibret
Savremeno vodstvo u odnosu na upravljanje savremenim generacijskim izazovima
Mag. Klemen Žibret je iskusan menadžer, stručnjak za ljudske resurse, savetnik, predavač i trener. Tokom dosadašnje karijere je radio na upravljačkim i rukovodećim pozicijama u slovenačkim i instranim društvima, pre svega na području upravljanja i organizacije, upravljanja ljudskim resursima, razvoja zaposlenih, savetovanja i prodaje. Na DOBA Fakultetu je nosilac predmeta iz područja upravljanja i ophođenja sa ljudima i organizacije i menadžmenta.

Savremeno vodstvo u odnosu na upravljanje savremenim generacijskim izazovima
Prošlo je vreme kada su preduzeća svoju konkurentsku prednost ostvarivala samo na osnovu mašina, opreme i kapitala. Naime, (prava) konkurentska prednost je u zaposlenima. Strateško upravljanje zaposlenima odn. ljudskim resursima postaje integralan deo savremenog vodstva preduzeća. Kako prepoznati talente, kako se pobrinuti za njihov razvoj i kako upravljati karijerom zaposlenog? Odgovori na ta i mnoga druga pitanja uključuju i odgovore na savremene izazove poslovnog okruženja.
Prijava na vebinar 15. 3.

 

Jasna Suhadolc
petak, 16. marta, u 20:00
Marketing
Jasna Suhadolc
Ključne novosti u marketingu u 2018
Jasna Suhadolc je direktorka agencije Virtua PR sa dugogodišnjim iskustvom na području digitalnih komunikacija. Svoje klijente, firme iz Slovenije i inostranstva, edukuje i savetuje na području primene novih tehnologija za uspešnije komuniciranje. Autorka je knjige Nove priložnosti e-komuniciranja /Nove mogućnosti e-komuniciranja/ (PRSS & GV Založba, 2007) i velikog broja stručnih članaka. Često je pozivana kao predavač, članica strukovnih žirija i programskih odbora konferencija. Aktivna je u strukovnim upravnim odborima Društva za marketing Slovenije i međunarodnog udruženja poslovnih komunikatora IABC EMENA.

Ključne novosti u marketingu u 2018
Koji su trendovi u marketingu i kakva znanja su potrebna marketing stručnjacima u 2018. godini? Kako nam pri tome može pomoći tehnologija? Koje izvore pratiti kako bi bili adekvatno informisani?
Prijava na vebinar 16. 3.

No votes yet.
Please wait…