Održiva proizvodnja i potrošnja
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Bezbednost
Objavio studenti.rs 08. novembar 2018. Prijavi dokument
U razvoju čovekovih delatnosti i opsega poslova koje on obavlja od početaka do današnjih dana, zajednički imenilac svih poslovnih poduhvata bila je potreba planiranja aktivnosti kako bi se dostigli predviđeni ciljevi. U skladu sa time, planiranje kao nešto imanentno čoveku u poslovnom okruženju u istoj meri koliko i njegova potreba za napredovanjem, oduvek je bilo zastupljeno u svim segmentima poslovanja.
Proces planiranja predstavlja sistematizovano sagledavanje budućih aktivnosti preduzeća, kako bi se pripremile odgovarajuće mere za akciju u sadašnjosti. Time se doprinosi poboljšanju položaja preduzeća u njegovom ukupnom društvenom okruženju, a posebno na tržištu. Prema tome, planiranje je kreativni proces, što podrazumeva stalno nastojanje preduzeća da usavršava svoje poslovanje i da se ne miri sa postojećim stanjem.
Sa druge strane, ukoliko se osvrnemo na etimologiju reči strategija, ona je prema jednom tumačenju nastala od dve grčke reči : stratos, u značenju vojske i agein, u značenju glagola voditi. U skladu sa ovim, nauka o strategiji je prvenstveno bila deo vojnih izučavanja u vezi sa planiranjem rata, da bi nakon izvesnog vremena, a uslovljena potrebama savremenog društva, strategija postala bitan deo i drugih nauka, prvashodno ekonomije i menadžmenta.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nikolagf 13. mart 2024.
Objavio Andri0805 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.