Ispitivanje karakteristika tkanina za specijalne namjene
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio snupi 24. april 2014. Prijavi dokument
Plan tržišta nabavke
Plan tržišta prodaje
Planirano geografsko tržište: Planirano geografsko tržište je Novi Sad, ili preciznije rečeno deo grada u okolini planirane lokacije kafića. Prema istraživanjima, na tom prostoru živi oko 8 hiljada mladih, od kojih najmanje polovina bar jedanput dnevno odlazi u neki od kafića i blizini. Sa planiranom dnevnom uslugom za 240 posetilaca, proizilazi da će Trgopromet zauzeti oko 6% lokalnog tržišta.
Planirani potrošači: Građanstvo
Kanali distribucije: Direktno
Konkurencija i realnost prodaje: Glavni konkurenti Trgoprometa biće desetak postojećih kafića u širem okruženju, koji dnevno imaju između 300 i 400 posetilaca.
Realnost plasmana Trgopromet zasniva na planu da prostor uredi atraktivno i na konkurentnim cenama. Dodatna prednost ovog kafića
je i izuzetno dobra lokacija, na prometnoj ulici, među brojnim velikim stambenim zgradama i prodavnicama.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.