Odlomak

Plan tržišta nabavke

  • Planirano geografsko tržište: Srbija
  • Šta se nabavlja:  Piće i kafa
  • Planirani dobavljači: Veletrgovine (diskonti)

 

 

 
Plan tržišta prodaje
Planirano geografsko tržište: Planirano geografsko tržište je Novi Sad, ili preciznije rečeno deo grada u okolini planirane lokacije kafića. Prema istraživanjima, na tom prostoru živi oko 8 hiljada mladih, od kojih najmanje polovina bar jedanput dnevno odlazi u neki od kafića i blizini. Sa planiranom dnevnom uslugom za 240 posetilaca, proizilazi da će Trgopromet zauzeti oko 6% lokalnog tržišta.

Planirani potrošači: Građanstvo

Kanali distribucije: Direktno

Konkurencija i realnost prodaje: Glavni konkurenti Trgoprometa biće desetak postojećih kafića u širem okruženju, koji dnevno imaju između 300 i 400 posetilaca.
Realnost plasmana Trgopromet zasniva na planu da prostor uredi atraktivno i na konkurentnim cenama. Dodatna prednost ovog kafića
je i izuzetno dobra lokacija, na prometnoj ulici, među brojnim velikim stambenim zgradama i prodavnicama.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Skripte

Komentari