Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 20. mart 2018. Prijavi dokument
Godine 1948, James Culliton, prvi put o marketinškom odlučivanju razmišlja kao o receptu. Tu ideju je 1953 god. iskoristio Neil Borden, profesor sa Hardvarske poslovne škole, te je stvorio novi naziv marketing miks. U to vrijeme, elementi koji su sačinjavali marketing miks, bili su brojniji nego danas. Međutim, Jerome McCarthy, profesor sa Mičigenskog državnog univerziteta, predložio je da se svi „sastojci“ marketing miksa, skupe u četiri elementa, danas poznatuih kao 4P. Marketing miks, uključuje aspekte i strategije marketinga, koje menadžment koristi za sticanje konkurentske prednosti.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.