Odlomak

U radu se usredsređujemo na e-odnose s javnošću, koji obuhvataju sve načine komunikacija sa relevantnim javnostima organizacije putem interneta. Osnova za kreiranje odgovarajuće strategije održavanja dobrih odnosa sa javnostima organizacije je selekcija i kategorizacija značaja pojedinačnih grupa javnosti u odnosu na njihov uticaj i upletenost.

Internet u savremenim odnosima s javnošću postaje dominantan kanal komunikacija i prevazilaže tradicionalne medije. Kao najveću prednost interneta autori istiću mogućnost interakcije.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 22 stranica
  • Odnosi s javnošću prof.dr Radmila Janičić
  • Školska godina: prof.dr Radmila Janičić
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet organizacionih nauka  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari