Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Menadžment
Objavio studenti.rs 23. januar 2017. Prijavi dokument
Dobar način da se otpočne analiza preduzeća jeste da se ustanovi gde je proizvod preduzeća lociran u opštem lancu vrednosti. Lanac vrednosti je povezanost seta aktivnosti kreiranja vrednosti počinjući sa bazičnim stavovima koje se dobijaju od dobavljača, pa idući kroz seriju aktivnosti dodatne vrijednosti, što uključuje proizvodne i marketing aktivnosti preduzeća i usluga, završavajući sa distribucijom. Lanac vrednosti se može podijeliti na dva dijela – nizvodno i uzvodno.
Preduzeće je socio-ekonomski fenomen koji je fokusiran na ostvarenje ciljeva definisanih misijom I vizijom koji oblikuju system vrijednosti u odnosu sa dobavljačima, posrednicima I kupcima.Vizija se u najkraćoj formi definise kao stav o željnoj budućnosti preduzeća. Odgovore na pitanja: Gdje želimo biti? Misija se u najkraćoj formi definiše kao razlog postojanja preduzeća. Odgovara na pitanje: Gdje smo sada? Ciljevi se u najkraćoj formi definišu kao rezultati koje žele ostvariti preduzeća. Odgovaraju na pitanja: Kako tamo stići?.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
You must be logged in to post a comment.
Jedan komentar na “Analiza lanca vrednosti”
Hvala mnogo!