studenti
Mesto za uspešne studente

Analiza promotivnih aktivnosti javnog preduzeća „Srbija šume“

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)

Promocija predstavlja uži deo marketinga kao naučne discipline, i uopšte marketinga, sa kojim se srećemo. Za promociju se često kaže da je najvažniji deo marketing aktivnosti, pa iz toga i proizilazi često mešanje sa marketingom, koji je širi pojam. Uzimajući u obzir, značaj promocije, u tržišnom pozicioniranju i jačanju privrednog subjekta, detaljno ćemo se upoznati sa ovim pojmom i samom primenom promotivnih aktivnosti u okvirima Šumskog Gazdinstva Prijepolje, (u daljem tekstu ŠG Prijepolje).

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.