Propaganda i tržišne komunikacije
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Menadžment
Objavio studenti.rs 04. januar 2017. Prijavi dokument
U današnjem vremenu sklonom brzim i velim promenama, na tržištu je potreban pouzdan način upravljanja. Upravljanje mora biti temeljno, na realnim, istinitim i objektivnim informacijama. U trenucima kada vlada na tržištu nepoverenje, postoji potreba vlasnicima kapitala, radi zaštite svojih interesa, za nezavisnim mišljenjem o realnim objektivnim informacijama koje se nalaze na finansijskim izveštajima društva. Sve navedene promene dovele su do stvaranja jedinstvenog, moćnog alata za kontrolu poslovanja preduzeća koji predstvlja revizija.
Revizija predstavlja složen proces ispitivanja i ocene finansijskih izveštaja čiji je cilj davanje stručnog mišljenja revizora o tome da li finansijski izveštaji izražavaju realno i objektivno finansijsko stanje, rezultate poslovanja, kapitala i obaveza.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio naca0111111 15. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.