Odlomak

Internet marketing plan

Apstrakt: Za potrebe razvoja Internet maketing plana u razvoju jednog kompanijskog Web sajta sprovodi se nakon definisanja Internet biznis plana i sprovođenja situacione analize. Internet marketing plan predstavlja osnovni alast savremenog (cyber) marketinga. U ovom radu opisani su osnovni koraci definisanja Internet marketing plana.
Ključne reči: Internet, marketing, plan.

1. E-POSLOVANJE

Poslednjih nekoliko godina došlo je do primetne promene u podršci za e-poslovanje. Interes za e-poslovanje stalno raste, među marketing i prodajnim jedinicama kompanije jer one gledaju na e-poslovanje kao alat komunikacija, marketinga, oglašavanja i prodaja. E-poslovanje se koristi za reinžinjering kanala marketinga i prodaje i dokazalo se kao moćan alat.  Jedno do pitanja koja se najčešće postavljaju je kako razviti rešenje e-poslovanja kao alat direktnog marketinga. Ključ je naravno u dobro promišljenoj, na Webu baziranoj, marketing strategiji.
Kao preteča budućih trgovinskih trendova e-poslovanje se ponekad suočava sa otporom ljudi koji veruju da su sastanci, telefonski pozivi ili rukovanja još uvek najbolji načini za obavljanje poslovanja. Međutim, e-poslovanje ne mora da bude bezlično. U suštini, ako se kompanija usmeri ka interesima i preferencijama svojih potrošača mnogi alati marketinga e-poslovanja pružaju iznenađujuće visok stepen lične pažnje.
Kao brz, efikasan i jeftin način za stvaranje prednosti, prodaja i omogućavanje sadržaja, Web nudi alternativu tradicionalnim marketing alatima kao što su direktna pošta, telemarketing ili oglašavanje. Marketing i prodajna odeljenja su sve više zainteresovana za razvoj rešenja e-poslovanja kao alternative iili komplementa konvencionalnim marketing strategijama. Kao rezultat ove zainteresovanosti danas se nudi širok dijapazon interaktivnih i inovatnih marketing rešenja.
Bez obzira koji se alat odabere ključ uspeha je izrada dobro planirane interaktivne marketing strategije koja promišljeno koristi podatke vezane za dobavljače. Ovakva strategija omogućava uštedu novca koji se izdaje za marketing, fokusiranjem na ciljne grupe; ona takođe stvara mogućnosti za personalizovanje odnosa sa potrošačima.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Naučni radovi

Više u Skripte

Komentari