Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Turizam/Ugostiteljstvo
Objavio studenti.rs 14. decembar 2016. Prijavi dokument
Jedna od mnogih definicija polazi od toga da je istraživanje sistemsko prikupljanje informacija radi planiranja. Pod pojmom istraživanja možemo obuhvatiti samo kvalitativna i kvantitativna istraživanja, a šire gledano, tu se i sve formalne i neformalne metode prikupljanja informacija.
Da bi istraživanje tržišta bilo uspešno, neophodno je poznavanje osnovnih kategorija, ciljeva, zadataka i područja tržišnog poslovanja u celini. Pod istraživanjem tržišta se podrazumeva „prikupljanje, registrovanje i analiziranje svih problema u vezi sa tržištem (odnosno u vezi sa odnosom između proizvoda, usluga i potrošača, tj. kupaca) u cilju određivanja prošlih, postojećih, mogućih i budućih potrošača, odnosno kupaca“ Istraživanje tržišta se, takođe, može definisati i kao „standardizovani postupak, zasnovan na principima naučnog metoda, kojim se prikupljaju, analiziraju i interpretiraju podaci, sa svrhom da se dobiju informacije potrebne za donošenje odluka i rešavanju poslovnih problema na području delovanja na dinamičkom turističkom tržištu“ Dakle, istraživanje tržišta je formalan i celovit postupak, za razliku od neformalnog istraživanja.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.