studenti
Mesto za uspešne studente

Izbor brenda u međunarodnom marketingu

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Brend, u savremenim turbulentnim uslovima poslovanja sve više dobija na značaju iz proštog razloga što na trzištu postoji veliki broj istih proizvoda, što je prisutan postupak imitacije, dolazi do brzog razvoja industrije, mnogih tehnoloških otkrića i drugih stvari sto remeti jedinstven i klasičan način poslovanja i prodaje. Pouzdana aktivnost se ogleda u tome što danas kompanije plasiraju proizvode na tržište pod određenim brendom , što je posledica opadanja klasičnog vida prodaje, odnosno načina kojim se vrši razmena dobara i novca na trzištu. Nepouzdana aktivnost je da se krajnji potrošač, nakon kupovine proizvoda pod poznatim brendom, uveri u suprotno.
Etimološki posmatrano, termin brend je staronovrveškog porekla, („bradnr“ u doslovnom prevodu na srpski znači „goreti“). Osim toga, u engleskom jeziku se pod terminom„brand“ podrazumeva žig za obeležavanje stoke sa ciljem isticanja njenog vlasnika. U savremenoj teoriji i praksi međunarodnog marketinga termin brend je široko prihvaćen.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.