Propaganda i tržišne komunikacije
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 04. septembar 2018. Prijavi dokument
Ukoliko se ne raspolaže sa dovoljnim novčanim sredstvima, za pokretanje novog posla ili proširenje postojećeg javlja se potreba obraćanja finansijskim institucijama ili drugim subjektima koji pod određenim uslovima su spremni uložiti sredstva.
Prema Zakonu o obveznim odnosima zajmodavac može biti svaka fizička i pravna osoba, a ne samo banka. Zajmodavac određuje uslove pod kojima će dati zajam. Jedan o važnih i najčešćih uslova, jeste prilaganje poslovnog plana, odnosno Investicijskog projekta.
Investicijski projekt ili poslovni plan, nije samo puka formalnost, već je temelj svakog poduzetničkog poduhvata, jer tako detaljnim i pažljivim planiranjem i analiziranjem svih segmenata budućeg poduhvata, može se uvideti da li je opravdano i realno pristupiti realizaciji ideje.
Analiza tržišta i plan marketinga predstavljaju jedan od najvažnijih delova poslovnog plana jer od tačne analize tržišta i kvalitetnog marketinga zavisi i sam uspeh poslovne ideje.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio naca0111111 15. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.