Odlomak

Razvojem ljudskog društva, unapređivali su se vidovi i načini komuniciranja. Posebno razvojem industrijalizacije i tehniloškog napretka, stvorena je potreba za novim vrstama komunikacije unutar poslovnih subjekata – poslovna komunikacija.
Primjena računara u svim aspektima života, mobilna telefonija i elektronska pošta, razgovori preko kompjutera, brzina, tempo i uslovi rada, zahtjevaju izrazito jake i obrazovane ljude, viješte komunikatore, menadžere koji pretenduju da budu lideri u svom poslu.Od njih se očekuje samostalnost u donošenju odluka, osmišljavanje i sprovođenje novih programa, širenje smijelih i neobičnih ideja i inovacija, pripremljen i ubijedljiv pristup u odnosima sa javnošću.
Istraživanje i edukacija na planu komunikologije nikada nisu sasvim dovršeni procesi. Ovo predstavlja poseban izazov za one koji tek savladavaju osnove vještine komuniciranja. Uvijek može da se sazna nešto novo, da se napreduje i usavršava. S toga se u edukaciji i obrazovanju ne može usmjeravati samo prema ličnim navikama i potrebama jedne kulture. Moraju se pratiti događanja prije svega u najbližem okruženju, na Balkanu, zatim standardi Evrope, teorije i prakse biznisa u Americi i specifičnost poslovnog komuniciranja u Kini i Japanu.
Vrijeme u kome živimo i tehnološka revolucija uslovljavaju dominantni napredak u domenu komunikacije. Promjene su neminovnost u uslovima tržišnog poslovanja dinamičkog okruženja i velike konkurencije. One se ne mogu zaustaviti i nama jedino preostaje da se što brže prilagodimo.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Menadžment

Više u Skripte

Komentari