Sličnosti i razlike između menice i čeka
Objavio kacab 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio jasmina6 21. novembar 2014. Prijavi dokument
U V O D
Marketing miks uključuje aspekte i strategije marketinga koje menadžment koristi za sticanje konkurentske prednosti. Ovaj termin obuhvata elemente marketinga kao što su:
Prema ova 4 elementa marketing miks je popularno nazvan 4P. Ovi elementi predstavljaju varijable marketinga koje preduzeće može kontrolisati.
Pored osnovna 4 elementa marketing miksa (4P), neki teoretičari navode da bi on trebalo da bude proširen sa još tri P koji se tiču marketinga usluga, a to su: Ljudi (People), Proces (Process) i Fizičko okruženje (Physical environment).
80-ih godina 20. veka su uvedeni u upotrebu.
Efektivan marketing miks mora da ispunjava 4 uslova:
• da bude prilagođen potrebama mušterija;
• da kreira određenu konkurentsku prednost;
• da njegovi elementi budu dobro kombinovani;
• da bude usklađen sa raspoloživim resursima firme.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.