studenti
Mesto za uspešne studente

Modeli ponašanja potrošača

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (3 votes cast)

Ovaj rad se bavi modelima ponašanja potrošača. Obrađeni deo date tematike sastoji se iz tri glavne celine: Na početku ćemo objasniti koji faktori i kako utiču na ponašanje potrošača, zatim uvodimo okvir za modele ponašanja potrošača, a proces donošenja odluke o kupovini delimo na nekoliko faza (potreban podsticaj, potraga za informacijama, ocenjivanje, kupovina i stavovi i ponašanje nakon kupovine). U drugoj celini posmatramo ponašanje pojedinca u svakoj fazi, navodimo odgovarajuće modele (pomoću kojih možemo predvideti ponašanje kupaca), kao i moguća proširenja i primenu datih modela.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.