Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio milojko225 02. mart 2015. Prijavi dokument
Načini komunikacije u organizacijama
I UVOD
Komunikacija proizilazi iz društvene interakcije i služi kao njen glavni posrednik. Komunikacija među ljudima je preduslov svake organizacije. Dokazano je da sve prepreke koje nastaju u preduzeću direktno su povezane sa nestručnosti komunikacje.
Jedan od ciljeva komunikacije je jeste opstanak organizacije, prenos i razmjena ideja i informacija radi formiranja mišljenja i stavova o ciljevima i načinima njihovog rezonovanja. Sve ovo ukazuje da je komunikacija među ljudima civilizacijsko – kulutrna posljedica i potreba nastala iz opšte društvene situacije.
Osnovni uzroci neefikasnosti organizacije najčešće je nedostatak ideja, informacija, ciljeva i strategija. Ljudi nisu sposobni da komuniciraju te nastaju smetnje u komunikacionom procesu.
II OBLICI, VRSTE I VIDOVI KOMUNIKACIJE U PREDUZEĆU
U ovom delu, teoretskom, objašnjavam oblike, vrste i vidove komunikacije u preduzeću. Materijal koji ću opisati sastoji se iz sledećih tačaka:
– pojam poslovne komunikacije,
– oblici poslovne komunikacije,
– vrste poslovne komunikacije,
– unapređenje poslovne komunikacije
2.1 POJAM POSLOVNE KOMUNIKACIJE
Za poslovnu komunikaciju možemo reći da je to ona komunikacija koja se odvija unutar oganizacija. Ovo bi bilo najprostije rečeno. Dalje, ova komunikacija u sebe uključuje ostale svoje dijelove i segmente, tako da je to danas, jedna od najvažnijih disciplina komunikologije uopšte.
Poslovna komunikacija se bavi aspektima komunikacije među ljudima u poslovnoj sferi i faktorima omogućavajnja efikasnosti poslovnih kontakata.
Poslovna komunikacija podrazumjeva tri vrste ponašanja: spontano, uvežbano i planirano :
– spontano, koje karakteriše odsutnost svjesnog planiranja ili vođenja;
– uvežbano, koje zahteva ponašanje i vođenje, a vremenom vježbanje dovodi do automatizacije, i
– planirano, koje je uvek svesno promišljeno i vođeno, to je komunikacijski čin na najvišem nivou.
Komunikaciom se može objasniti samo onaj proces kojim se podaci, ideje i informacije šalju, primaju i razumiju, što znači da se u komunikacionom procesu podaci, ideje i informacije šalju, primaju i razumiju, a što se potvrđuje u povratnoj sprezi.
Proces komunikacije u preduzećeu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.