Odlomak

Operativni plan je deo poslovnog plana u kome se razmatra kako će funkcionisati preduzeće. U okviru operativnog plana treba dati odgovore na sledeća pitanja: da li su pogodni objekti potrebni za realizaciju programa, ko su glavni dobavljači, koja oprema je potrebna za realizaciju programa, koje su buduće investicije u opremu, koliki su troškovi proizvodnje, koje su glavne karakteristike proizvodnog/poslovnog procesa i sl. Na početku rada će biti predstavljena lokacija na kojoj se nalazi agencija „Dobitak“. Biće reči o tome da li je povoljna, ili ne, koje su glavne karakteristike lokacije. U nastavku rada će biti predstavljeni glavni dobavljači i oprema, odnosno govoriće se o tome ko su glavni dobavljači, koja oprema se nabavlja od njih, kolike su cene i troškovi održavanja opreme, kao i o tome da li ima potrebe za nabavkom nove opreme. Dalje će biti prikazane faze procesa poslovanja agencije „Dobitak“, odnosno opisaće se kako teče proces pružanja usluge, ko su učesnici u njemu, šta oni rade i sl.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 15 stranica
  • Preduzetništvo -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Valjevo,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakulte za poslovnu enonomiju u Valjevu  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari