Propaganda i tržišne komunikacije
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 13. januar 2017. Prijavi dokument
Organizaciona kultura je jedinstvena korporativna prednost koja se ne može kopirati. Tehnologija može da se kopira, informacija može da se nabavi, kapital može da se kupi, ali sposobnost organizacije da uspješno sarađuje ne može da se instalira, kupi ili prenese. Kvalitet sredine mora da se njeguje.
Organizaciona kultura predstavlja mehanizam koordinacije u preduzeću. Snažna i jedinstvena kultura značajno olakšava i ubrzava proces koordinacije zaposlenih. Ona može biti “tajna formula uspjeha”.
Organizaciona kultura je srce svake kompanije i nešto što odvaja jednu kompaniju od druge. Kroz ovaj rad nastojaćemo da vam značaj organizacine kulture prikažemo na primjeru kompanije Google. Ono čemu se danas cijeli svijet divi, ono što malo koja kompanija posjeduje, jeste organizaciona kultura u kompaniji Google.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio naca0111111 15. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.