Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Maturski Radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 29. maj 2017. Prijavi dokument
Planiranje marketinga je proces koji uključuje ocenu povoljnih tržišnih šansi I resursa, određivanje ciljeva marketinga, strategija i taktika i način provere i kontrole. To je ključna komponenta efektivnosti upravljanja biznisom, tj. način na koji menadžment usaglašava ciljeve i resurse kojima raspolaže firma sa sadašnjim i budućim mogućnostima. Uspešno marketing planiranje u uslovima savremenog tržišta pretpostavljapostojanje jasno definisane vizije i misije firme, politike, strateških ciljeva i taktika. Cilj procesa planiranja marketinga je izrada marketing plana. Marketing plan je detaljan, istraživački i dobro napisan izveštaj koji će ocenjivati mnogi iz i van preduzeća. Planiranje kao važna aktivnost u preduzeću pojavila se 60-tih godina prošlog veka. Nekoliko studija iz tog vremena pokazuju da su kompanije pridavale veliki značaj planiranju. Iako se sa planiranjem počelo mnogo ranije, bilo je potrebno neko vreme da se ovaj proces razvije i ustali. Proces planiranja marketinga je moderan, već duboko integrisan proces unutuar svakog preduzeća čiji je cilj profit i održivi razvoj. Strategije i taktike koje se razvijaju ovakvim planiranju težiće prosperitetu.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio dragan79 25. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.