Odlomak

 

Trziste je sveukupnost odnosa izmedju ponude i traznje u odredjeno vremenu na odredjenom prostoru i za odedjenim proizvodom. Cilj je da se u svesti potrošača kreira percepcija da na tržištu ne postoji ni jedan proizvod kao što je vaš, da je on jedinstven i da ga treba zapamtiti kao nešto potpuno novo i posebno. Međutim, veoma je važno zapamtiti da se proces brandinga ne događa na tržištu proizvoda i usluga, već isključivo u glavama i svesti potrošača.
Zivimo u vremenu u kojem se ceni vrednost. Ako niste u stanju da prodate proizvod vrhunskog kvaliteta po najnizoj ceni u svetu, ispascete iz igre.. Najbolji nacin da zadrzite svoje kupce je da stalno iznalazite nacine kako da im ponudite vise po nizoj ceni. Takodje, smatramo da je jedna od bitnih stavki i poziciranje proizvoda koja se postize snagom brenda. .
Cilj vaseg brenda jeste da izdvojite vas proizvod od drugih proizvoda na trzistu, jedna od bitnih funkcija marketinga jeste bas ta izgradnja brenda. Snaga brenda pre svega zavisi od pozicije koju taj brend ima u svesti potrosaca u odnosu na ostale brendove. Prica o brendiranju ne bi mogla da se zapocne bez predhodnog razumevanja ideje o pozicioniranju koja je i dovela do danasnej revolucije u marketinskom razmisljanju.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 19 stranica
  • Istraživanje tržišta -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Kos. Mitrovica,  UNIVERZITET U PRIŠTINI - Ekonomski fakultet  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari