Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 04. oktobar 2018. Prijavi dokument
Trziste je sveukupnost odnosa izmedju ponude i traznje u odredjeno vremenu na odredjenom prostoru i za odedjenim proizvodom. Cilj je da se u svesti potrošača kreira percepcija da na tržištu ne postoji ni jedan proizvod kao što je vaš, da je on jedinstven i da ga treba zapamtiti kao nešto potpuno novo i posebno. Međutim, veoma je važno zapamtiti da se proces brandinga ne događa na tržištu proizvoda i usluga, već isključivo u glavama i svesti potrošača.
Zivimo u vremenu u kojem se ceni vrednost. Ako niste u stanju da prodate proizvod vrhunskog kvaliteta po najnizoj ceni u svetu, ispascete iz igre.. Najbolji nacin da zadrzite svoje kupce je da stalno iznalazite nacine kako da im ponudite vise po nizoj ceni. Takodje, smatramo da je jedna od bitnih stavki i poziciranje proizvoda koja se postize snagom brenda. .
Cilj vaseg brenda jeste da izdvojite vas proizvod od drugih proizvoda na trzistu, jedna od bitnih funkcija marketinga jeste bas ta izgradnja brenda. Snaga brenda pre svega zavisi od pozicije koju taj brend ima u svesti potrosaca u odnosu na ostale brendove. Prica o brendiranju ne bi mogla da se zapocne bez predhodnog razumevanja ideje o pozicioniranju koja je i dovela do danasnej revolucije u marketinskom razmisljanju.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.