studenti
Mesto za uspešne studente

Porterov lanac vrednosti za sticanje konkurentskih prednosti

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

U ovom pristupnom radu bié obrađena tema laca vrednosti, pojma čiji je autor Majkl Porter, čuveni profesor Harvardske škole ekonomije. Porter ovaj pojam prvi put pominje u svojoj uspešnoj knjizi Competative Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance, iz 1985 godine. Konkurentska prednost nalazi se u srži poslovanja preduzeća na konkurentskim tržištima. Međutim, nakon nekoliko dekada snažnog širenja i napretka, mnoga su preduzeća izgubila iz vida konkurentsku prednost u svojoj trci za rastom i u potrazi za diverzifikacijom. Važnost konkurentske prednosti danas ne može biti veća. Preduzeća širom sveta suočena su sa sporijim rastom, kao i sa domaćim i globalnim konkurentima koji se više ne ponašaju kao da je rastuće tržište dovoljno veliko za sve.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.