Odlomak

Polaznu osnovu pri definisanju pojma marketinga čini etimološke značenje te reči, a ona potiče iz engleske kovanice market– tržište i sufiksa ing koji ima više značenja. Inače termin marketig prvi put je bio upotrebljen u prošlom veku,tačnije 1905. godine na Pelsivanija univerzitetu u SAD. Marketing predstavlja zbir aktivnosti koje su upotrebljene u cilju usmeravanja tokova proizvoda i usluga od proizvođača prema potrošaču. Marketing je poslovna filozofija koja mogućnost za rast i razvoj preduzeća nalazi pre svega u zadovoljavanju identifikovanih potrošačkih potreba.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 11 stranica
  • Poslovna etika -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
  • Srbija,  Novi Sad,  UNIVERZITET PRIVREDNA AKADEMIJA - Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment FIMEK, u Novom Sadu  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari