Odlomak

Strategije saradnje između kompanija, koja su locirana u raznim državama, predstavlja jedan od načina da se konkuriše na globalan način. Ove kompanije učestvuju u aktivnostima lanca vrednosti sa partnerima na jednom globalnom nivou.
Model savršene konkurencije, temelji se na tri najvažnije pretpostavke, a to su :
• Preuzimanje cena;
• Homogenost proizvoda;
• Slobodan izlaz i ulaz.
Svaki kupac na idealnom konkurentnom tržištu, kupuje tako mali deo celokupne proizvodnje da nema gotovo nikakvog uticaja na tržišne cene, pa iz tog razloga uzima cene kao zadatke.Drugi način da se izraze pretpostavke o preuzimanju cena jeste da na tržištu postoji veliki broj nezavisnih kompanija, kao i nezavisni potrošači, a svi sa pravom veruju da njihove odluke neće bitno da utiču na same cene.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 14 stranica
  • Osnovi ekonomije prof.Miroslav Radojičić
  • Školska godina: prof.Miroslav Radojičić
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Aranđelovac,  Visoka tehnološka škola strukovnih studija u Aranđelovcu  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari