Odlomak

Strategijski menadžment možemo definisati kao pristup upravljanja preduzećem, koji se odnosi na njegovo prilagođavanje okolini. Igor Asnoff je 1965. godine u ‘Corporate Strategy’ definisao menadžment kao „aktivan proces određivanja i vođenja kursa firme prema njenim ciljevima i o upravljanju prilagođavanjem firme promenama u okolini, što predsavlja strateški menadžment“. On strategijsko planiranje razvija dalje i govori o promeni, odnosno realizaciji strategije, označavajući proces definisanja i primene strategije kao strategijski menadžment. Strategijski menadžment je fokusiran na budućnost poslovanja, pravilno određivanje ciljeva, politika i strategija poslovanja, a menadžeri su tu da istu sprovedu u delo. Strategija je skup pravila odlučivanja, koje preduzeće treba da poštuje u promenljivoj okolini u budućnosti.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari