Odlomak

Promocija je proces komuniciranja između preduzeća i kupca sa ciljem da se stvori pozitivan stav o proizvodima i uslugama koji vodi ka njihovom favorizovanju u procesu kupovine na tržištu.Promocija predstavlja najelastičniji instrument marketinga i ona je efikasna ukoliko i ostali instrumenti efikasno obavljaju svoju aktivnost.
Postoje četiri oblika promocione aktivnosti:
a) Lična prodaja je oblik promocione aktivnosti kada se između prodavaca i kupaca uspostavlja neposredni kontakt. U tom kontektu prodavci nastoje da kupce ubijede u koristikoje bi mogli da imaju od kupovine proizvoda i usluga preduzeća
b) Unapređenje prodaje je oblik promocije koji uključuje brojne aktivnosti direktnog stimulisanja prodavaca, posrednika i potrošača kao i prikazivanjem proizvoda i usluga, učešćem na sajmovima i izložbama, itd
c) Publicitet ili odnosi sa javnošću jeste oblik promocije koji podrazumjeva objavljivanje pozitivnih informacija o preduzeću I njegovim proizvodima i uslugama u sredstvima javnog informisanja, koje nisu finansirane od strane preduzeća.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari