Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 26. januar 2018. Prijavi dokument
Promocija je proces komuniciranja između preduzeća i kupca sa ciljem da se stvori pozitivan stav o proizvodima i uslugama koji vodi ka njihovom favorizovanju u procesu kupovine na tržištu.Promocija predstavlja najelastičniji instrument marketinga i ona je efikasna ukoliko i ostali instrumenti efikasno obavljaju svoju aktivnost.
Postoje četiri oblika promocione aktivnosti:
a) Lična prodaja je oblik promocione aktivnosti kada se između prodavaca i kupaca uspostavlja neposredni kontakt. U tom kontektu prodavci nastoje da kupce ubijede u koristikoje bi mogli da imaju od kupovine proizvoda i usluga preduzeća
b) Unapređenje prodaje je oblik promocije koji uključuje brojne aktivnosti direktnog stimulisanja prodavaca, posrednika i potrošača kao i prikazivanjem proizvoda i usluga, učešćem na sajmovima i izložbama, itd
c) Publicitet ili odnosi sa javnošću jeste oblik promocije koji podrazumjeva objavljivanje pozitivnih informacija o preduzeću I njegovim proizvodima i uslugama u sredstvima javnog informisanja, koje nisu finansirane od strane preduzeća.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.