studenti
Mesto za uspešne studente

Strategija diferenciranja i pozicioniranja u međunarodnom marketingu

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

 

Strategija je reč pozajmljena iz vojne terminologije, koja odražava veštinu i sposobnost iznalaženja pravih načina za dostizanje cilja. Strategijom se definišu načini za dostizanje ciljeva. Marketing strategija je deo strategije preduzeća. Jednom izabrana marketing strategija nije važeća za sva vremena. Ona se menja tokom vremena, shodno promenama na tržištu.
Preduzeće može u osnovi koristiti četiri marketing strategije:
strategiju konkurentske prednosti
strategiju segmentacije tržišta
strategiju diferenciranja proizvoda i
strategiju pozicioniranja proizvoda.

 

 

 

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.