studenti
Mesto za uspešne studente

Strategija marketinga u trgovinskim preduzećima

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Cilj rada je istaći ključne determinante razvoja strategije marketinga kod trgovinskih preduzeća. Posebno se naglašava potreba uvažavanja specifičnosti koje se javljaju u delovanju maloprodajnih preduzeća, i nužnosti primene savremenih metoda u pružanju efikasnog odgovora na zahteve kupaca. Stotinama godina su farmer vršili selekciju biljaka i životinja kako bi preneli željene osobine. Ako bi npr. jedna biljka imala bolji koren, druga jaču stabljiku, a treća bolji plod, u okviru iste vrste oni bi ih ukrštali da dobiju biljku sa dobrim osobinama ove tri biljke.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.