Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 24. oktobar 2016. Prijavi dokument
U prošloj dekadi organizacije su se suočile sa nečuvenim nivoima turbulencije i neizvesnosti na konkurentnim tržištima. Od savremenih organizacija zahteva se da konstantno ispituju i preispituju tekuće i buduće proizvode i servise i da prave dugoročne planove radi odgovarajućeg svrstavanja resursa. Većina turbulencija i neizvesnosti prouzrokovano je diskontinuitetima tržišta velikih razmera, pokretanih inovacijama na bazi mreža. Mada je ovo naročito uočljivo u okruženju biznis-ka-potrošaču, servisnom okruženju, bilo bi fer reći da ni jedna organizacija nije bila pošteđena ovog fenomena. Poznate su diskusije u literaturi o menadžmentu koje se tiču smanjenog uticaja istraživanja strateškog marketinga i, takođe, šire diskusije koje se tiču uticaja marketinga i marketera unutar organizacija; od vitalne važnosti za proučavanje i praksu strateškog marketinga je razumevanje tačnog uticaja ’’e-biznisa’’ na proces strateškog marketinga.
Neosporno je da je uticaj e-biznisa na teoriju strateškog marketinga bio bitan. Međutim, da bi se načinio prvi korak u razumevanju koliko je ovaj uticaj bio bitan, u domenu strateškog marketinga mogu se primeniti tri kriterija (Day and Montgomery 1999): (a) e-trgovina postavlja trajna pitanja domenu studije strateškog marketinga , (b) e-trgovina može biti različita od srodnih područja i disciplina i, (c) e-biznis je podložan prilagođavanju na nove uvide i pristupe. E-biznis je zato od fundamentalnog značaja za domen strateškog marketinga i zahteva dalju diskusiju, poduprtu empirijskim istraživanjem i razvojem konceptualne teorije. Takav koordinisani istraživački napor daće koristan i mnogo potrebni uvid timovima top menadžmenta i praktičarima marketinga. Ovo poglavlje prezentuje diskusiju o sadašnjoj prirodi strateškog marketinga kao domenu proučavanja i, diskutuje o implikacijama za razvoj teorije u ovoj važnoj oblasti, u svetlu eksplozivnog i kontinuiranog rasta e-biznisa širom globalnog konkurentskog tržišta.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.