studenti
Mesto za uspešne studente

Strategijsko planiranje i upravljanje promenama

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Upravljanje promenama bi se moglo definisati kao proces menjanja odnosno modifikovanja postojeće organizacije. Prema drugom mišljenju pod upravljanjem promenama podrazumeva se prihvaćanje novih ideja ili ponašanja organizacije. Iako se mnoge promene mogu podvesti pod pojam inovacije a ipak sve promene nisu inovacije. Svaka inovacija je promena, ali svaka promena ne mora da bude inovacija.
Svaka organizacija koja se menja ima tendenciju da se suočava sa stresovima i problemima. Otpor prema promenama i strategija slamanja otpora, se smatra ključnim problemom savremenog menadžmenta. Da bi organizacija bila uspešna, mora da se menja, ali i da permanentno prihvata različite tipove promena. Uspešne su kompanije koje permanentno sprovode poboljšanje tehnologije, kreiraju nove proizvode, sprovode reorganizacije i uvodjenje administrativnih poboljšanja, povećavaju stručnost zaposlenih itd.
Promena se definiše kao primena novih ideja ili načina ponašanja jedne organizacije, bilo da je ona profitabilna ili neprofitabilna .

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.