studenti
Mesto za uspešne studente

Tržišna analiza i cene

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tri su osnovna pitanja sa kojima se suočava svaki preduzetnik:
• Šta proizvoditi?
• Kako proizvoditi?
• Koliko proizvoditi?
Informacije potrebne za odgovor na sva tri pitanja pruža mu tržište.
U ovom poglavlju ispitaćemo kako preduzetnik na osnovu informacija sa tržišta donosi odluke koje predstavljaju odgovor na ova tri pitanja. Drugim rečima, proučavaćemo ponašanje preduzetnika, odnosno preduzeća. Kao i uvek kad je u pitanju teorijska analiza neophodno da prvo definišemo osnovne pojmove i predpostavke na kojima se ona temelji. Tome je posvećen prvi odeljak ovog poglavlja. U narednom odeljku razvićemo model proizvodne funkcije. Zatim ćemo utvrditi uslove za izbor optimalne kombinacije proizvodnih činioca i dati odgovor na pitanje kako proizvoditi. Utvrdićemo uslove za izbor optimalnog obima proizvodnje, odnosno ponude preduzeća.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.