Odlomak

Tri su osnovna pitanja sa kojima se suočava svaki preduzetnik:
• Šta proizvoditi?
• Kako proizvoditi?
• Koliko proizvoditi?
Informacije potrebne za odgovor na sva tri pitanja pruža mu tržište.
U ovom poglavlju ispitaćemo kako preduzetnik na osnovu informacija sa tržišta donosi odluke koje predstavljaju odgovor na ova tri pitanja. Drugim rečima, proučavaćemo ponašanje preduzetnika, odnosno preduzeća. Kao i uvek kad je u pitanju teorijska analiza neophodno da prvo definišemo osnovne pojmove i predpostavke na kojima se ona temelji. Tome je posvećen prvi odeljak ovog poglavlja. U narednom odeljku razvićemo model proizvodne funkcije. Zatim ćemo utvrditi uslove za izbor optimalne kombinacije proizvodnih činioca i dati odgovor na pitanje kako proizvoditi. Utvrdićemo uslove za izbor optimalnog obima proizvodnje, odnosno ponude preduzeća.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 20 stranica
  • Tržišna analiza i cene prof.Nebojša Stošić
  • Školska godina: prof.Nebojša Stošić
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Kos. Mitrovica,  UNIVERZITET U PRIŠTINI - Ekonomski fakultet  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari