Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 18. decembar 2017. Prijavi dokument
Kanali marketinga, odnosno kanali distribucije, prodaje, predstavljaju sve činioce koji omogućuju da proizvod stigne do potrošača. Moglo bi se reći da predstavljaju most koji približava često veoma udaljene proizvođače od potrošača.
Upravljanje logističkim odnosima kojima se obezbeđuje raspoloživost proizvoda u pravom trenutku na pravom mestu u kanalima marketinga su od ključnog značaja za uspeh preduzeća. Sastavni deo kanala marketinga su: tok proizvoda, tok vlasništva, tok informacija i tok plaćanja. Pristup u istraživnaju kanala marketinga pomera se od jednog opšteg istraživanja ka istraživanju pojedinačnih procesa, odnosno funkcija u kanalima marketinga.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.