Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 10. maj 2017. Prijavi dokument
Marketing kao poslovna funkcija ima značajnu ulogu kod odlučivanja o fundamentalnim pitanjima poslovanja. Marketing definiše potrebe i zahtjeve ciljnog tržišta i vrši analizu postojećih kupaca, utiče na nivo, vrijeme i kompoziciju tražnje, oblikuje tražnju i nastoji da se uskladi sa mogućnostima preduzeća. Da bi se to postiglo neophodno je upravljanje marketingom. To je proces kojim se pokreće i umjerava marketing aktivnosti u cilju zadovoljenja potreba građana kao potrošača, privrede i društva uz ostarenje dobiti.
Potrebno je identifikovati tržine segmente, izmjeriti tržišni potencijal i potencijal prodaje za proizvode i usluge preduzeća i izabrati tržišne segmente koji su cilj marketing aktinosti preduzeća.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.