Odlomak

Iako smo mislili da će digitalna revolucija doneti najveću promenu i iz korena izmeniti način života i poslovanja, nismo ni mogli da pretpostavimo da će jedna druga revolucija koja se dešava uporedo, ostaviti još veći trag i izmeniti potpuno način komunikacije i biznis model mnogih preduzeća. Takozvana SOCIAL MEDIA revolucija menja način poslovanja i način na koji se komunicira sa kupcima. Društvena mreža je društvena struktura koja je sastavljena od pojedinaca ili organizacija koji su povezani sa jednim ili više određenih tipova međuzavisnosti kao što su vrednosti, vizije, ideje, prijateljstvo, odnosi poverenja, znanja i prestiža.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 15 stranica
  • Marketing prof.dr Tomislav Sudarević
  • Školska godina: prof.dr Tomislav Sudarević
  • Prezentacija, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Ekonomski fakultet  

Više u Ekonomija

Više u Prezentacija

Više u Skripte

Komentari