Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 01. jun 2017. Prijavi dokument
U oblasti upravljanja marketing komuniciranjem, odabrali smo obraditi temu ponašanja potrošača konkretno na primjeru uticaja karakteristika individua i njihovog načina života na kupovinu Balea proizvoda u DM trgovinama. U današnjem modernom i slobodnom društvu marketing se može okarakterisati kao iznimno važan pristup poslovanju i životu. Ukorijenjen na autonomiji potrošača, marketing povećava raspoložive mogućnosti izbora za potrošače te korisnike usluga, a kompanijama stvara imidž i ugled. U sve oštrijim tržišnim uslovima sticanje ugleda među potrošačima ima veliku važnost prilikom procesa odlučivanja o odabiru proizvoda i/ili usluge.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.