studenti
Mesto za uspešne studente

Interdisciplinarni pristup nastavi kao preduslov za razvoj međupredmetnih kompetencija

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Predmet našeg interesovanja u ovom radu je interdisciplinarni pristup u nastavi, kao jedan od inovativnih modela koji se u našem obrazovnom sistemu, za sada, retko primenjuje. Pod interdisciplinarnim pristupom u nastavi podrazumevaćemo prožimanje sadržaja iz jedne nauke u drugu, kako bismo što potpunije rešili određene probleme i zadatke. Cilj našeg rada je isticanje značaja implementacije interdisciplinarnog pristupa u radu sa učenicima, kako bi se podstakao razvoj međupredmetnih kompetencija. Ovaj pristup se, trenutno, retko primenjuje, pre svega zbog planiranja, organizacije i realizacije ovog modela, koji je dosta zahtevniji od tradicionalne nastave, koja u najvećoj meri još uvek egzistira u našim školama. U drugom delu rada biće dat scenario jednog interdisciplinarnog časa, čija je tema „Zlatni presek“, kojim smo pokušali povezati umetnost, arhitekturu i nauku, s posebnim akcentom na primeni u fizici.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.