studenti
Mesto za uspešne studente

Propagandni dizajn u SFRJ (druga polovina 20. veka)

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Formiranju sadržaja ovog rada prethodila je autorova aspiracija da se detaljno upozna sa korenima dizajna u okviru sredine iz koje potiče, kao i specifičnostima uređenja i tadašnje ideologije koje su dizajn, u tom periodu rađanja, na teritoriji Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije (u daljem tekstu SFRJ) oblikovale. Tema će biti razrađena pomoću analize reklamnih postera iz navedenog perioda, uz oslonac na sadržaj izložbe „Dizajn za novi svet“. Modernizam koji se u tom periodu na teritoriji Jugoslavije pojavljuje, upleten sa socijalističkom samoupravom, sačinjava tle na kojem se dizajn u tadašnjoj SFRJ razvijao, a vremenom i formirao u specifičnu vrstu grafičke umetnosti ni nalik jednoj drugoj, ove vrste, u svetu.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.