E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Informacione tehnologije
Objavio hamehame01 25. mart 2015. Prijavi dokument
Analiza zahteva korisnika
Potrebno je napraviti Informacioni sistem za automatizaciju poslova luke. IS treba da omogući obavljanje poslova sa kupcem lučkih usluga (KLU), kontrolnom kućom (KK) i auto transportnim preduzećem (ATP).
Kupacu lučkih usluga brodom pristiže roba, međutim, pošto on nije u mogućnosti da je otpremi do željene lokacije, kontaktira nas. U Informacionom sistemu će se na osnovu zahteva za uslugu pretovara slati ponuda i ugovor kupcu lučkih usluga, nakon čega će nam on, postupajući u skladu sa ugovorom, dopremiti robu i njoj odgovarajući tovarni list. Mi ćemo na osnovu tog tovarnog lista, formirati zahtev za kontrolu robe i uputiti ga kontrolnoj kući. Kontaktiraćemo auto transportno preduzeće, koje će nam poslati ponudu i predlog ugovora, na osnovu kojih sklapamo ugovor sa njima. Kontrolna kuća zatim pregleda prispelu robu, i u zavisnosti od rezultata kontrole izdaje ili ne izdaje dozvolu za pretovar. Samo na osnovu te dozvole, auto transportno preduzeće može da izvrši pretovar. Roba se otprema do željene lokacije. Kontrolna kuća i auto transportno preduzeće izdaju fakture, zatim nam i naplaćuju svoje usluge. Na osnovu te dve fakture mi formiramo novu fakturu, koju šaljemo kupcu lučkih usluga, za izvršenu uslugu pretovara.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio bojann998 18. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.