Odlomak

Sa nastankom tzv.mreže svih mreža (World Wide Web), uobičajni način prodaje koji se kretao u pravcu prodaje putem kataloga, dobio je novu konkurenciju. Druge manje kompanije su u mreži svih mreža – internetu, videle mogućnost da postave svoju prezentaciju sa osnovnim i korisnim informacijama na njima, čime su gradili svoj imidž, a s druge strane omogućavale korisnicima da lako dođu do najbitnijih informacija.Tokom razvitka Interneta, tako se razvijao i rastao broj prezentacija.Uskoro se javljaju i specijalizovane prezentacije bazirane na internet poslovanju kao što su Amazon i iBej (www.amazon.com and www.ebay.com).
Hardverski, pojava prvog personalnog računara (IBM PC) početkom 80-ih godina prošlog veka, uslovila ješirenje kompjuterske tehnologije. Pristupačna cena, jednostavna konstrukcija uslovila je brzo širenje i višestruku upotrebu računara. Naravno, na početku su računari mogli da obave samo jednostavne operacije ali su takođe inicirali veliki broj naprednih korisnika da u njemu prepoznaju potencijal i učestvuju idejama i konkretnim softverskim inžinjeringom u razvoju i povećanju mogućnosti personalnog računara. Naravno, nisu svi računari namenjeni poslovnim aktivnostima, a nisu ni sve poslovne aktivnosti obavljane na računaru, trebalo je da se ispune određeni preduslovi koji su određene poslovne aktivnosti prenele na „e“ nivo.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 17 stranica
  • Elektronsko poslovanje Msc. Marija Marković-Blagojević
  • Školska godina: Msc. Marija Marković-Blagojević
  • Seminarski radovi, Skripte, Informacione tehnologije
  • Srbija,  Beograd,  Visoka škola strukovnih studija za informacione i komunikacione tehnologije  

Više u Informacione tehnologije

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari