Liderstvo
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Skripte, Marketing/PR, Menadžment
Objavio izuzetnanagrada 16. april 2010. Prijavi dokument
Uvod
Marketing je jedna od najmlađih naučnih disciplina, ali jedna od najstarijih disciplina u poslovnoj praksi. Nakon njenog definisanja kao naučne discipline, nju prati veoma ubrzan razvoj. Marketing nauka je u velikoj srodnosti sa drugim naukama pa ga možemo posmatrati sa više različitih pristupa. Sa predmetnog pristupa, marketing možemo posmatrati kao marketing proizvodnih dobara, marketing potrošačkih dobara, marketing usluga itd. Sa institucialnog pristupa, marketing možemo posmatrati kao indrustrijski, trgovinski, uslužni marketing itd. ….
Međuzavisnost marketing dimenzija
Marketing je način poslovnog razmišljanja kompanije usmeren na tržište. To je stav kompanije prema ulozi i mestu na tržištu, u privredi u kojoj egzistira i društvenoj zajednici kojoj pripada.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.