Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio Dea Saracevi 11. januar 2017. Prijavi dokument
Odnosi s javnošću su naučna disciplina koja stvara i održava reputaciju, s ciljem da se ostvari razumevanje i podrška, kao i da se utiče na mišljenja i ponašanja ciljanih javnosti. Odnosi sa javnostima su takođe planirani i stalni posao stvaranja i održavanja dobre volje, kao i međusobnog razumevanja između organizacije (ili pojedinca) i ciljanih javnosti.
Kod nas nije uobičajeno korišćenje pojma u skraćenom obliku naših reči već se koristi PR ili odnosi sa javnošću. PR postoji kao praksa i kao naučna disciplina. Odnosi s javnošću označeni su kao aktivnost koja treba pomoći u ponovnoj izgradnji poverenja u javnosti kao neizostavnog faktora uspeha. Potreba da se utiče na javno mišljenje i da se javnost pridobije za realizaciju sopstvenih ciljeva postala je zadatak od prvenstvene važnosti.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.