Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR, Menadžment
Objavio studenti.rs 09. januar 2018. Prijavi dokument
Kada neko čuje reč brend obično pomisli na ime neke kompanije, logo ili zaštitni znak ili na proizvod koji ta kompanija proizvodi. Početna misao vodi prema identifikaciji omiljenih brendova individue. Iza omiljenih bendova su skrivene rezličite emocije ljudi a ne samo proizvodi i kompanije. Proizvodi ne ispunjavaju samo svoju funkcionalnu vrednost nego mnogo govore o kompanijama koje ih stvaraju, ljudima koji ih koriste te njihovoim kulturnim karakteristikama, načinu života verovanjima i vrednostima. Mnogi autori se ne slažu po pitanju samog početka nastanka brenda. Neki misle da brend datira iz perioda praistorije i crteža u pećinama, dok drugi misle da brend datira iz perioda Egipta i hijeroglifa koji se nalaze na zidovima grobnica iz 2000.godine pre nove ere koji pokazuju kako Egipćani žigošu stoku i na taj način obiležavaju kome stoka pripada. Postoje mišljenja da je istorija brenda otpočela kada je proizvođač iz Sirije još 200 godina p.n.e stavio svoj znak na proizvedene sandale, da bi se razlikovao od ostalih proizvođača i time rekao „Ovo je moje…“. Zaposleni u Marstar-u smatraju da je istorija brenda započela pre mnogo vekova kada su vlasnici radnja crtali jednostavne slike kojima su nepismenom stanovništvu objašnjavali usluge koje su pružali.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.