Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR, Menadžment
Objavio studenti.rs 18. januar 2017. Prijavi dokument
Brend u poslovanju sve više dobija na značaju zato što na tržištu postoji veliki broj istih proizvoda, gde je prisutna imitacija, pa dolazi do brzog razvoja industrije, tehnoloških otkrića i drugih stvari, a to remeti jedinstven nacin poslovanja i prodaje. Aktivnost se ogleda u tome što danas kompanije plasiraju proizvod na tržište pod odredjenim brendom, gde je posledica opadanja običnog vida prodaje, tj. načina kojim se vrši razmena dobara i novca na trzištu. Nepouzdana aktivnost je da se krajnji potrošač nakon kupovine proizvoda pod poznatim brendom uveri u suprotno.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.