studenti
Mesto za uspešne studente

Ciljevi i funkcije kanala distribucije

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Distribucija kao aktivnost obuhvata sve one poslove koji su neophodni da proizvodi od proizvođača stignu do krajnjeg potrošača. Za potrošača distribucija ima dva elementa:
1. izbor kanala distribucije;
2. fizička (marketing) distribucija.

Kanali distribucije su instrument marketing miksa koje proizvođač koristi kao sredstvo da dođe u kontakt sa kupcima. Kao i ostali instrumenti marketing miksa, kanali prodaje treba da doprinesu stabilnom obimu proizvodnje, prodaje i rentabilnom poslovanju. Kanali distribucije su dio marketing miksa i kao takvi veoma su važni za svakog marketing menadžera. Od pravilnog izbora distibucije može zavisiti ne samo visina profita jedne kompanije nego i njen opstanak i prosperitet.
Nijedan instrument marketing miksa ne može da dođe do izražaja ako nije pravilno podržan ostalim instrumentima. Tako, čak i ako preduzeće ima izuzetan proizvod koji proizvodi sa najboljom tehnologijom i uz pomoć vrhunskih stručnjaka te zbog toga ima niske prodajne cijene i pravi dobru promociju tog proizvoda to neće dovesti do maksimiziranja poslovnog rezultata ukoliko to isto preduzeće ne izvrši i odabir dobrih i pristupačnih kanala distribucije.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.