Proizvodnja biljaka u zaštićenom prostoru
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 14. mart 2018. Prijavi dokument
Distribucija kao aktivnost obuhvata sve one poslove koji su neophodni da proizvodi od proizvođača stignu do krajnjeg potrošača. Za potrošača distribucija ima dva elementa:
1. izbor kanala distribucije;
2. fizička (marketing) distribucija.
Kanali distribucije su instrument marketing miksa koje proizvođač koristi kao sredstvo da dođe u kontakt sa kupcima. Kao i ostali instrumenti marketing miksa, kanali prodaje treba da doprinesu stabilnom obimu proizvodnje, prodaje i rentabilnom poslovanju. Kanali distribucije su dio marketing miksa i kao takvi veoma su važni za svakog marketing menadžera. Od pravilnog izbora distibucije može zavisiti ne samo visina profita jedne kompanije nego i njen opstanak i prosperitet.
Nijedan instrument marketing miksa ne može da dođe do izražaja ako nije pravilno podržan ostalim instrumentima. Tako, čak i ako preduzeće ima izuzetan proizvod koji proizvodi sa najboljom tehnologijom i uz pomoć vrhunskih stručnjaka te zbog toga ima niske prodajne cijene i pravi dobru promociju tog proizvoda to neće dovesti do maksimiziranja poslovnog rezultata ukoliko to isto preduzeće ne izvrši i odabir dobrih i pristupačnih kanala distribucije.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.