studenti
Mesto za uspešne studente

Coca Cola

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)

Cilj ovog rada je sveobuhvatna analiza svetskog brenda kao što je „Coca Cola“. U radu će biti reči o njenom istorijatu, kako je pronašla svoj put do kupaca ali i koje su se sve marketinške strategije primenjivale i kakve su rezultate donosile.
Bitno je napomenuti i ključne faktore uspeha koji su učinili „Coca Colu“ tako poznatom.
Zatim, neophodno je uraditi i SWOT analizu kako bi videli gde je „Coca Cola“ jaka a gde ranjiva. S obzirom da grupacija broji preko 400 brendova, mogli bismo da kažemo kako su obuhvatili celokupno svetsko tržište pa samim tim i zadovoljili potrebe svih potrošača. Međutim, brendovi i ideje koji se ne primenjuju u Srbiji daju ogroman potencijal za jačanje na lokalnom tržištu. Postavlja se pitanje: Kako približiti „Coca Cola“ brend ljudima u Srbiji koji imaju odbojnost prema istom?
Samim tim, ne sme se ugroziti ugled brenda i o tome treba posebno voditi računa. Kroz ovaj rad, biće pomenuti „Coca Cola“ brendovi koji nisu zastupljeni kod nas a za koje se pretpostavlja da bi sigurno našle put do (novih) srpskih potrošača. Biće reči i o marketinškim aktivnostima za nove brendove kao i na koji način bi se oglašavali.

Obimno oglašavanje svedoči o ozbiljnom preduzeću i njegovoj usmerenosti ka uspehu. Zbog javne prirode oglašavanja potrošači stvaraju sliku legitimnosti proizvoda. Oglašavanje omogućava preduzeću prikazivanje njegovih proizvoda kroz osmišljenu kombinaciju vizuelizacije, impresije, zvuka i boje. Na jednoj strani, oglašavanje može da se koristi za građenje dugoročnog ugleda proizvoda.

 

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.