Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 23. mart 2017. Prijavi dokument
Deca su lojalni potrošači. Ovu tvrdnju nedvosmisleno potvrđuju mnogobrojna istraživanja sprovedena od sredine četrdesetih pa do danas.Koliko god, međutim, ovo raduje proizvođače, treba i da ih natera na razmišljanje o tome kako da zadovolje dečje potrebe na najbolji način, a samim tim i da ih steknu kao dugoročne kupce.Međutim, neophodno je istaći i da deca kada se razočaraju u neki proizvod, skoro sigurno ga neće više nikad kupiti – odnosno, razočarano dete potrošač postaje zauvek izgubljeni kupac. Jer stvaranje lojalnosti kod dece podrazumeva zadovoljavanje dva osnovna uslova – da dete ima pozitivno iskustvo sa tom markom i da njegovi roditelji odobravaju i vole tu marku.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.