Odlomak

Deca su lojalni potrošači. Ovu tvrdnju nedvosmisleno potvrđuju mnogobrojna istraživanja sprovedena od sredine četrdesetih pa do danas.Koliko god, međutim, ovo raduje proizvođače, treba i da ih natera na razmišljanje o tome kako da zadovolje dečje potrebe na najbolji način, a samim tim i da ih steknu kao dugoročne kupce.Međutim, neophodno je istaći i da deca kada se razočaraju u neki proizvod, skoro sigurno ga neće više nikad kupiti – odnosno, razočarano dete potrošač postaje zauvek izgubljeni kupac. Jer stvaranje lojalnosti kod dece podrazumeva zadovoljavanje dva osnovna uslova – da dete ima pozitivno iskustvo sa tom markom i da njegovi roditelji odobravaju i vole tu marku.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 15 stranica
  • Marketing prof.dr Bratislav Prokopović
  • Školska godina: prof.dr Bratislav Prokopović
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Leskovac,  Visoka poslovna škola strukovnih studija u Leskovcu  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari