Odlomak

Izučavanje  uloge  inovacija u oblasti turizma  je bilo  zapostavljeno u odnosu na inovacije u proizvodnji i drugim delatnostima. Primena novih informaciono komunikacionih tehnologija izazvala je promenu odnosa prema ulozi inovacija u  različitim oblastima turizma (razvoj turističkog proizvoda, upravljanje kvalitetom, marketing, menadžment i sl.). Inovacije u turizmu  se u literaturi analiziraju sa aspekta turističkog sektora u cjelini i sa aspekta pojedinačnog preduzeća.

Postoji mišljenje da je turistički sektor manje inovativan u poređenju sa ostalim sektorima privrede. Nedostatak  inovativnosti se povezuje sa činjenicom da su preduzeća u turizmu uglavnom mikro, mala i srednja. [1]Studije koje su se bavile istraživanjem inovacija u turizmu su isticale velika preduzeća, a posebno korporativne lance kao glavne inovatore u turizmu zbog toga što mogu lakše obezbijediti informacije o novim znanjima, procedurama, izumima, novim tehnologijama i postići prepoznatljivost na tržištu kroz razvoj brenda i povećanje konkurentnosti. Međutim, inovacije su neophodne i imaju sve značajniju ulogu u malim i srednjim preduzećima u turizmu.[2]

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 21 stranica
  • Marketing komuniciranje Prof.dr Andriela Vitić-Ćetković
  • Školska godina: Prof.dr Andriela Vitić-Ćetković
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Crna Gora,  Kotor,  UNIVERZITET CRNE GORE - Ekonomski fakultet u Podgorici  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari