Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 10. maj 2018. Prijavi dokument
Pod marketing miks konceptom podrazumeva se odgovarajuća kombinacija instrumenata pomoću kojih organizacija utiče na ostvarenje postavljenih ciljeva. Sredstva (instrumenti) koja služe za ostvarenje ciljeva marketinga obuhvaćena su zajedničkim nazivom „marketing miks”. Najvažniji elementi marketing miksa (4p, po Kotleru) su: proizvod (product), cena (price), mesto (place) i promocija (promotion).Proizvod kao element marketing miksa pruža ponuđaču mogućnost da pravilnim izborom postigne značajan rast ne menjajući ostale elemente marketinga.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.