Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio denivanja94 21. januar 2015. Prijavi dokument
1.UVOD
Internet je medij koji je uveo temeljne promene na području komunikacija, zabave i trgovine. Preduzeća ga koriste za komunikaciju sa dobavljačima, saradnicima i klijentima. Ona preko interneta prodaju, naručuju, primaju narudžbine i takmiče se za proizvode. Ljudi svakodnevno koriste internet za razmenjivanje poruka elektronske pošte sa članovima porodice, prijateljima, za razne transakcije, rezervacije putovanja, kupovanje i istraživanje.
Razvojem interneta razvila se i prodaja i trgovina putem tog medija, sa najvećom stopom rasta i razvoja u poređenju sa bilo kojim drugim medijem. Na internetu više nego na bilo kom drugom tržištu, kupac je u središtu jer može da se veoma brzo i lako informiše o željenom proizvodu. Internet se koristi u prodaji i to kao medij direktnog marketinga. Pomoću interneta je stvoreno virtuelno i globalno tržište oslobođeno granica, vremena i prostora. Doprineo je i promeni forme marketinga, od tradicionalnog (masovnog) sa „prosečnim potrošačem“ i njemu prilagođenim instrumentima marketinga u marketing miks, u pravcu individualnog, prilagođenog, ciljnog marketinga. Nova forma marketinga usmerena je na individualnog internet potrošača putem neposredne interakcije. Umesto masovnog marketinga na internetu nastaje marketing mase individua, a oglašavanje se transformiše u izbor informacija.
U ovom radu govoriće se o internet marketingu. Internet marketing uopšteno predstavlja korišćenje pretraživanja i prezentovanja na internetu u cilju sticanja profita. Prezentovanje na internetu predstavlja reklamu koja ima bitne razlike u svim segmentima reklamiranja u odnosu na standardno reklamiranje. Internet je neminovno jedan veliki globalni fenomen, za koga slobodno može da se kaže da bi život bez njega bio nezamisliv.
Takođe, pomenuće se i oglašavanje putem društvenih mreža. Akcenat će se staviti na Facebook i kreiranje online kompanije. Facebook profil je način da kompaniju učinite pristupačnijom svojim potencijalnim klijentima i igra veliku ulogu kao „prečica“ do samih web stranica.
2. FENOMEN INTERNETA
Prvobitni internet je nastao kao potreba američkog Ministarstva odbrane da poveže određeni broj računara u SAD, 1969. osnovan je ARPANET (Advanced Research Project Agency). Kasnije, 1989. u Švajcarskoj (Cern) nastaje servis World Wide Web, a izmislio ga je Tim Berners Li. U Srbiji (Jugoslaviji) internet se pojavljuje 1996. Danas broj internet korisnika u svetu vrtoglavo raste. Koriste ga gotovo svi, od dece do najstarijih!
Internet korisnicima omogućava da prevaziđu vremenska i prostorna ograničenja. Neki ga posmatraju kao izvor zabave, nekima je potreban kako bi sticali nova znanja ili komunicirali sa rodbinom i prijateljima, mnogi ne mogu da obavljaju posao bez njega, a verovatno je i da je veliki broj onih koji ne mogu da zamisle život bez interneta i žive “on line”. Internet je javno dostupna globalna mreža koja zajedno povezuje računare i računarske mreže korišćenjem istoimenog protokola (internet protokol – IP). To je „mreža svih mreža“ koja se sastoji od milion kućnih, akademskih, poslovnih i vladinih mreža koje međusobno razmenjuju informacije i usluge kao što su elektronska pošta, dopisivanje i prenos datoteka, te povezane stranice i dokumente World Wide Weba. Razvojem interneta otvorila su se vrata ka brojnim novim mogućnostima, omogućeno je povezivanje na svim nivoima i to u vrlo kratkom roku i na veoma jednostavan način. Internet označava globalnu kompjutersku mrežu koja omogućava trenutnu i decentralizovanu globalnu komunikaciju. Internet je najveća svetska računarska mreža. Zapravo je reč o kompleksno povezanim regionalnim i lokalnim mrežama koje se prostiru preko celog sveta.
Internet nije osmišljen na bazi centralizovanog upravljanja niti bilo kakve tehnološke implementacije ili pravila za pristup i upotrebu; svaka mreža postavlja svoje vlastite standarde. Upravljanje se vrši za dva glavna prostora na internetu, adresu internet protokola i naziv domena.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.