studenti
Mesto za uspešne studente

Istraživanje ponašanja potrošača i istraživanje konkurencije

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Potrošači su oni koji kupuju proizvode i usluge za sopstvenu upotrebu, upotrebu u domaćinstvu, ili kao poklon prijatelju .Termin potrošač se obično koristi da opiše dve različite vrste potrošača pojedinca koji je ujedno i krajnji potrošač, i organizaciju kao potrošače. Ove dve različite vrste potrošača čine različita dva tržišta.

Potrošač je ključna osnova marketinga. Za definisanje dobrih marketing planova, od izuzetne važnosti je istraživanje potrošača, njihovih karakteristika i potreba, životnih stilova i procesa odlučivanja o kupovini i na osnovu toga, donošenje odgovarajućih odluka o marketing miksu.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.